תוכנה איכותית היא זו שעובדת כמתוכנן, גם כשדברים משתבשים.
חברת טרסטק הינה חברת תוכנה, אשר הוקמה בשנת 2011.
מאז ועד היום, מתמחה החברה בהטמעת תהליכי עבודה לניהול המידע והידע בארגונים גדולים וחברות, תוך שימוש בטכנולוגיות החדישות ביותר ובפלטפורמות הגדולות והמכורות, עם דגש על מוצרי מיקרוסופט.
בעזרת הכלים והניסיון שברשותנו, נוכל לספק מענה מלא והיקפי, בכלל השלבים הנדרשים בהטמעת מערכת מידע בארגון. החל משלב איסוף הדרישה, אפיון ממשק המשתמש (UX\UI), עיצוב, פיתוח, בדיקות, הטמעה, הדרכות ועד לכדי תחזוקה שוטפת של המערכת.
לחברת TRUSTech ניסיון עבודה מעשי ומוכח, המאפשר להתוות את הדרך היעילה ביותר להטמעת מערכת מידע, במתודולוגיה המתאימה לתקציב ולצורך העסקי של לקוחותינו.
+
בשלב הראשון יבוצעו מספר מפגשים של מנתח מערכות מטעם חברת TRUSTECH יחד עם צוות הפרויקט מטעם הלקוח, לטובת איסוף מידע על כלל תהליכי העבודה הקיימים כיום ונדרשים כחלק בלתי נפרד בפתרון הכולל.
לאחר איסוף המידע הרלוונטי תבוצע ישיבת תכנון וניתוח של כלל המידע שנאסף, ובה יוגדר מבנה הפתרון הכולל, כאשר מטרת התכנון היא לבחור את הטכנולוגיוה המתאימה לדרישה, תוך התחשבות בטכנולוגיוה, בארכיטקטורה ובאבטחות המידע הנדרשות מצד הלקוח.
תחילה ייתן מענה להקמת בסיס הנתונים (ישויות) וביצוע שינויים והתאמות לתהליכי העבודה הנדרשים. בנוסף, זה יינתן מענה לכלל הרכיבים הנלווים והממשקים הנדרשים, כפי שיפורטו במסמך האפיון ואינם ניתנים למימוש ביכולות המערכת
עם הגדרת תכולת העבודה והתחלת הביצוע, יוקצה לפרויקט מנהל אשר ילווה את הפרויקט לכל אורכו, כאשר מטרתו הינה לוודא עמידה בזמני הפרויקט וניהול סיכונים תוך דגש עיקרי על תוצר איכותי ומדויק לדרישה.
עם השלמת התהליך, יבוצעו בדיקות מקיפות על כלל תהליכי העבודה שהוגדרו במסמך האפיון, כאשר עם סיומן תחזור המערכת לסבב תיקונים ולאחריה יבוצעו בדיקות נוספות וחוזר חלילה. תהליך זה יבוצע עד למיצוי וטיפול כלל השגיאות, כאשר עם השלמת התהליך, תעבור המערכת לבדיקות הלקוח.
עם העלאת המערכת לאוויר, תבוצע הדרכה מקיפה לצוות הפרויקט וכן, יופעל מוקד טלפוני, אשר יספק תמיכה טכנית למשתמשי הקצה של המערכת בתמיכה 24/7 תוך התחייבות לתחילת עבודה באופן מיידי ועד לכדי המצאת הפתרון או אספקת פתרון חלופי המאפשר עבודה שוטפת ורציפה.